SVAR PÅ KOMMENTAR

HUR FÅR DU SÅ PERFEKT HY?

Svar:
Tack så mycket för att du frågar. Kommer så klart svara på det. Själv tycker jag dock inte att jag har en sån "perfekt" hy. Självklart ska du fått ett svar! Hopaps att du gillar det och tar godo på det, och hoppas verkligen att det hjälper dig med. 

1) Först använder jag något som kallas för skin wash. Det rengör efter allt smink man har haft om man t ex inte fått bort allt sitt smink med sminkborttagningen. Så är detta väldigt bra att ta efter. Det är som ett skum och man blir ren och fräsch av det. 

2) Efter jag har tagit det skummet. Tar jag skin tonic och ansiktsvatten. Det gör så att jag får en len och fin hud. Jag vet inte exakt vad man får för effekt på det, men jag tar det för mamma har sagt att det är bra! Så jag kör på det. 

3) När jag har gjort det, tar det jag det sista och det minsta. En ansiktskräm. Varför vet jag inte. Innan det så har det varit mycket rengöring i ansiktet och då är det bra att ta något som mjuknar upp det. Man blir fräsch och fin. Så det måste man ta efter åt.

4) För att få en len och fin kropp till sommaren 2012. Så tar jag en body lotion som jag har tipsat innan. Lbd heter den och är super bra! Den gör huden len och fin. Man blir inte ett dugg torr eller något. Man måste nästan hålla på med det efter varje dusch. 

Hoppas du son frågade fick ett bra svar!

4 kommentarer:

  1. oj, fin header :) Du är såå söt! <3
    vilket program gjorde du den i?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man tackar! <3

      Jag gjorde faktiskt denna bilden på picmonkey.com. Man kan gör allt där. Collage och bara vanliga bilder. Precis som picknick typ! Kram :)

      Radera
  2. gillar skarpt att du svarar riktigt och ärligt på alla dina kommentarer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man tackar för det :) Ska fortsätta med det du!

      Radera