THAT'S WHO I AM.

Ni folk får tro precis vad ni vill om, jag bryr mig inte. Jag har vänner som älskar mig för den jag är och den jag kommer att bli. Jag har insett att internet är sjukt på denna värld och att jag aldrig i hela mitt liv ska skriva eller lägga upp en bild till på facebook. Alla kan ta det fel och börja sprida rykten. Det orkar jag inte, plus att det är bara avundsjuka jävlar så inte tål att vara sig själva i skolan som dom är hemma. Fine, jag bryr mig inte. Jag vågar ta ett steg längre fram en alla andra och det vet ni som känner mig. Jag är inte den som sitter tyst, jag är den som pratar. Jag hörs och jag syns, men det är en del av mig. Vissa folk kan tydligen inte få in det i sina huvuden. Grew up! Ni är äldre en mig, men det verkar som om ni ligger på dagis nivån. Känner mig bara så bäst att jag känner mig starkare än er och klara mig igenom detta på egen hand, och har kompisar brevid mig. THAT'S WHO I AM. 


4 kommentarer:

  1. såå sant... kämpa på tjejen, känner inte dig men du är snygg, talangfull , verkar omtänksam och glad :)<3 haha låter som värsta mamman nu men alltså dom som säger någonting dåligt om dig försöker bara trycka ner dig till deras nivå, eftersom att du vet bättre än så. ett citat som passar just nu är "Även om ni står på tå, kommer ni aldrig nå upp till min nivå." haha. Kram tjejen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det värmde gott i hjärtat. Tack så hemsk mycket för citatet. Du verkar också snäll..
      Jag ska aldrig i hela mitt liv sänka mig till deras nivå, jag ska bara vara starker.
      Kram <3

      Radera
  2. Synd bara att lärarna inte tar tag i det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jao, det är synd. Finns inte så mycket att göra åt saken..

      Radera