HAVE THE PERFECT BODY

Detta året vill jag verkligen går ner typ två kilo, varför vet jag inte. Jag är verkligen inte nöjd med min kropp över huvud taget. Själv tycker jag att jag är tjock och allt, och det tycker säkert många andra med. Jag ska vara smal och ha en fin kropp, jag hatar seriöst min kropp nu! Varje gång jag äter sitter jag och kollar på min mage, men ändå äter jag. Kanske bara ska leva på vatten, och gå ner! Vem vet?! 

Så jag ska jogga nu varje dag, ska inte äta onyttigt (vilket inte kommer hålla).. Jag ska gå om det är nära i stället för bilen, haha! Jag ska göra ALLT för att bli av med fettet. Jag vet att jag bara är 14 och ska gå ner.. Men jag VILL, okej..?


10 kommentarer:

  1. men herregud.. om du tycker att du är tjock måste du tycka att jag är skitfet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lena, du är ABSOLUT inte tjock.. Hur kan du ens påpeka det.. :(

      JAG ÄR TJOOOCK.

      Radera
  2. Du är ju mycket smalare än mig. Och du är hur fin som helst. Det är inte snyggt att vara FÖR smal! Du är perfekt som du är nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lena, men det tycker inte jag! Jag vet att det inte är snyggt att vara FÖR smal, men jag är FÖR tjock.. :(

      Radera
  3. MEN OMG LISA, du är ju lika smal som en 3 åringa sluta klaga på att du är fet för att få mer läsare.. shit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag får la själv tycka vad jag vill eller? Min blogg. Btw, skrev inte det för att få mer läsare, jag skrev det jag kände.

      Radera
  4. okej, jag stöttar dig är själv 12(snart 13) och jag gick ner 4 kg på 1 vecka, stöttar dig Lisa! alla får ju göra som dem vill, men du är smal ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gumman! Du är 13 och har gått ner 4 kilo. Men guud, jag stöttar dig med! Du är ju himlans smal?! Jag kanske ser smal ut, ingen har sätt mig under tröjan?

      Radera
  5. Lisa du är fet, om du säger det så håller jag med dig,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att jag är fet. Haha, nej.. Inte förens jag vet vem du är! Så är du verkligen inte fet..

      Radera