HOME

Är hemma nu efter stan. Har fixat bilderna som kommer upp efter detta inlägget. Så kolla in! Myspys att vara med mamma idag på stan. Vi gick i kanske 10 affärer och jag visade vad jag önskar mig och lite så. Köpte däremot inte väskan, men den ska jag få i julklapp tror jag. Eller vi får hoppas på det.. Men resten av det jag sa köpte jag. Tack världens bästa mamma, love you. Som sagt, det var det.

Nu på kvällan har jag ätit lite smått och sen tog jag härlig dusch och hade min lilla egna spakväll. Hade inte så mycket som hade med spa att göra, utan hade ansiktsmask. Gud så jag såg ut.. Hihi. Alldeles snart ska jag sätta på ett avsnitt av solsidan som jag missade i söndags. Hur kunde jag? Fattar inte.. Sen blir det julkalendern. Eller tvärtom. Fortsätta att snacka med världens goaste kille.. Hihi. Puss på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar