ÅH MER SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

God förmiddag på er! Ligger i sängen nu, kommer göra det ganska så mycket idag. Ska även hjälpa pappa i huset för att vi har beställt en soffa som ska komma in, så den ska få plats. Det ska jag fixa, annars blir det sängen. Om inte annat kanske lite utgång, men det är så äcklig snö utanför. Jovisst, det är mysigt med snö, men inte när det är kram snö. Nu är det tö också.. Men vi får se vad som händer! 

Har inte orkat blogga under dom senaste dagarna, men nu är jag tillbaks. Så får vi se hur länge jag håller mig kvar. Under dessa dagar har det hänt en del. Skolan var åt helvete i torsdags, den var riktigt jobbig. Sen igår var vi på museéum och så sålde vi gofika. Gött! Ja, inte så viktiga dagar helt enkelt. 

Vi hörs senare! Puss.

Gammal bild, men jag har bildbrist.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar