7 DECEMBER 2012

Hejsan alla få läsare. Jag ska komma tillbaks nu efter ett långt uppehåll. Men jag vill verkligen det, så nu kör vi igen... Så kanske min blogg börjar gå bra igen! Vi får hoppas på det bästa.

Men iaf. Idag är det den 7 december och det är fredag. Det betyder sista dagen på veckan i skolan, yeah. Fast skolan har ju redan varit, men ändå. Det var bra i skolan! Allt gick helt okej. Vi hade prov i geografi och det gick helt okej, får hoppas på bra resultat nu då. Sen hade jag och några andra bokredovisning och det gick också helt okej. Efter det stack jag hem åt lite popcorn, sen ringde Vendela så stack jag till stan med henne och Emma. Där mötte vi upp en kille från deras konfirmation och så hade vi skit kul. Älskar er tjejer. Mamma ringde och sa att hon hade en överraskning. När jag kom hem låg body shops julkalender där, love you mami!

Ska fixa designen och så nu. Pussar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar