1 SEPTEMBER 2012

Nu kommer jag som ett skott. Jag är tillbaks! 

Just nu sitter jag i Elins soffa och tar det coolt. Har även sovit här inatt. Vi var ute och hängde med några kompisar igår och idag blir det träffa en tvär go kille. Så det ser jag fram emot. Ska också dra till sofia för att sova där inatt. Får se om jag får låna hennes dator och göra ett kort inlägg till er! Min statistik är ju inte direkt på topp nu, men det jobbar jag upp! Nu ska jag göra det bästa ifrån mig. 

Nä, nu får jag ta och snacka med Elin, sen blir det nog frukost och fixa oss till senare. Kiss  


4 kommentarer:

  1. Sofia vem?? :)) Bra blogg!

    SvaraRadera
  2. bra blogg, gör lite mer video inlägg :)
    btw saknar dig gumman vi får väl ses snart<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, och jag ska tänka på det där med videoinläggen! Saknar dig med, pusssss <3

      Radera